If I could, then I would.

Okej, vi har bara en vecka kvar till lovet men det är väl ingen vecka som helst...
Typ två prov, en redovisning och flera småuppgifter... PUUSSSS på skolan.
Fast sen när den är över ;=) (och ja, jag vet, första veckan någonsin som vi har
tungt men ändå... Hemskt.)

Idag missade jag min busshållplats, IGEN. Var redan lite irriterad för att jag var
tvungen att stå, det regnade, jag var tvungen att plugga, ja, allmänt sådär. Så
missar jag den... Eller det värsta är att jag tryckte på knappen men tydligen inte
tillräckligt hårt...!!!

Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem, känns lite ensamt
eftersom jag har haft sällskap konstant hela helgen ungefär. På fredagen sov
vi ju hos emilia, sen i lördags sov jenny och ida här och den senare sov även
i natt. Men nu är jag ensam...

Okej, det är så synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0