höstisch

Gillar att det skapades en liten diskussion bland mina kommentarer på senaste
inlägget.  Känns roligt att veta att det finns några ensamma själar därute som
faktiskt läser igenom mina inlägg! Så tack.

Idag har vi haft lagdag med laget då, lekte, bastade, åt middag. Mkt msgt. Något
som inte är så himla mysigt är alla pengar som rinner iväg... På mat... Fast å andra
sidan har vi bara höstlov en gång om året.

Efter vi ätit klart stannade vi till hemma hos linn. Jag, jenny och majsan, inte hela
laget. Började se step up två, natha anlände och sen slog vi av när vi insåg att det
kanske inte är så stor ide att se film samtidigt som linn ligger över oss och jenny
nyper alla i benen. Istället drack vi te.

Och ja, imorgon är det fredag och jag är så taggad så det finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0