octobre

OKTOBER:
rökt - nej
snusat - nej
varit glad - ja, hehe
varit ledsen - inte ledsen, men kanske lite deprimerad...
gråtit - nej
skrattat - kan ha hänt, "som jenny säger, cool. men jag tänker mer: faaan vad cool jag var"
saknat någon - hm, kanske lite
träffat någon du saknat - hehe, jaa
mist en vän - nej
fått nya vänner - jaa, någon bekant sådär (h)
varit sjuk - nej!
varit på sjukhus -  nej
opererat dig - nej, har inte opererat mig sen jag var sex och tog bort halsmandlarna
fått mediciner - tror icket det
dansat - ja, men inte bra...
kramat någon - det har jag
pussat någon - vet faktiskt inte
ångrat dig - ja, eller jag ångrade mig ett tag, sen blev jag glad att jag gjorde det
någon har blivit kär i dig - om det ändå vore så väl
varit på konsert - nej, men däremot har jag varit på teater
varit på festival - se föregående, hehe
ätit en hamburgare - crunchy nacho typ
fiskat - nej, skulle aldrig utsätta mig för det, finns inget tråkigare
åkt tåg - nej
buss - ja, är lite för kallt för att köra moppe nu...
haft hög mobilräkning - nej, gratis for life
ätit sushi - nej, tror det var i september
sparkat någon - ja, säkert någon av mina kära bröder
slagit någon - jo, jättehårt
pratat med en främling - det har jag nog gjort
druckit öl - he he, japp
druckit cider - se föregående...
spytt - nej!!
gungat -  tror faktiskt inte det :(
lyssnat på bra musik -  jajamen
lyssnat på dålig musik - mm, ztv en hel natt, till slut blev all musik dålig
velat bli känd - ja, men inget skivbolag ville ha mig
fått bra betyg -  näe, typ inte
saknat skolan - varje kväll
hittat pengar -  en krona på stan!
snott något - nej, inte mer än vanligt
krossat något - jo, mina artistdrömmar
ramlat - nej, kommer väl...
pussat en groda - jo
bloggat - nej...
tycker att det har varit en bra månad - helt okej, dock är det ju november nu men vad gör man inte om man är lite efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0