Lost!

Igår efter att jag varit på hockey med i så hade jag och jenny tänkt träna
tillsammans. Halv åtta kommer jag dit (inpuls) , idas pappa (bästa vän) skjutsade
förbi mig, och inser att det stänger ju åtta... Ringer jenny som sitter på bussen så
hon tog bussen hem direkt, jag panikbytteom och sprang i kanske 20 minuter...

Sen så iallafall när jag stod och väntade på bussen höll jag på att blåsa omkull.
Ni ser ju bara på bilderna hur mycket markiserna rör sig!!!



Idag har vi mest chillat vi på ledarskap, hade betygsnack på livskunskapen och det
var bättre än väntat! Känner nu att jag faktiskt nästan kommer sakna den där
gruppen litegrann...


Kommentarer
Postat av: hanna

fan vad söt du är carro, "ni ser ju bara på bilderna hur mycket markiserna rör sig!!" :))

2008-11-26 @ 21:53:43
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0