challenge

Reglerna är följande:
- Berätta kortfattat 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana sedan 5 personer genom att skriva dem längst ner i inlägget.

1. Jag kan inte gå på a-brunnar (ger otur) och tele-brunnar (då kommer jag få ett
dåligt samtal senare). Om det är skrock eller något jenny hittat på vet jag inte!
2. Jag är jätteförsiktig och är livrädd för att uppfattas som jobbig!
3. Renskav, pulvermos, skinka, svamp och kassler får det att vändas i magen på mig.
4. Om man går tillsammans med någon och trafikljuset slår om till grönt så tror jag
att man passar ihop, om det däremot slår om till rött gör man inte det...
5. Jag är en läskig person som vet allt...

Hm, jag utmanar: Ida, Karin, Iza och Hänna F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0