you changed my (w)hole world

helgen försvann lika snabbt som den kom i princip. gårddagen spenderades
mestadels hos kajsa med henne, jenny och maja. vi var även en sväng och
kollade fotboll på ip. gillar inte att det snöar i maj bara...

dagen på bryggeriet har varit lugnaste hittils, chillade mest. imorgon kommer
det varor så då blir det kanske mer att göra... bussen hem avnjöt jag med näsan
i en bok.

hemma har jag inte gjort något vettigt alls, mest laddat inför träningen. känner
mig lite snuvig fortfarande men jag ska fara dit och vara med iallafall, kanske
händer att jag blir mer snuvig och missar matchen. synd...

imorgon blir det först brygg då och sen ska jag på stan med idisch. vi ska bränna
alla våra pengar som vi tjänade i lördags. 700 för 7 timmar är inte fyskam.
förhoppningsvis kommer jag hem med något vettigt.

nu ska jag kanske hjälpa pappa med maten annars gör jag väl det jag gjorde
innan jag skrev detta inlägg, ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0