superhuman

redan onsdag och endast två dagar kvar på bryggeriet. känns otroligt sorgligt att vi inte
ska vara där mer. trivs typ...

sen väntar två veckor i skolan med ingenting alls att göra vilket inte känns helt fel.
dock så åker kanske ida utomlands = jag vet inte hur jag ska klara av att vara i skolan.
typ umgås med min klass (specialgrupp)

dagen har varit rätt chill, fick prova sitta och dra kort i kortläsaren. känner att jag börjar
avancera nu. förutom att ida skjöt mig gick det väl bra. imorgon är det kyckling, GOTT.

sen följde jag med till lulsundet där vi låg i idas säng och typ tog det lugnt innan vi
åt middag hos idas mormor. hon är söt ;) på kvällen for vi till hälsans och kollade la liga.

imorgon ska jag göra slingor i mitt hår, är riktigt taggad för att få bort utväxten! sen har
jag även träning... skjut mig. varför slutar jag inte bara? nä, för det är inte så lätt...

godnatttt

måste ge cred till jenny som skjutsade mig till starre igår, schysst (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0