rekord

två inlägg på en dag, det har nog aldrig hänt förrut.

det är lite bister stämning här hemma efter att mina kära bröder badade badkar och
började slåss så att william började blöda näsblod. mamma var inte glad.

själv mår jag ganska bra såhär efter ett träningspass. dock kan jag inte erkänna att
jag tyckte det var kul att träna för det var det inte. kan bero på att jag är förkyld, låt
oss hoppas... annars vet jag inte riktigt hur jag ska stå ut med en hel fotbollssäsong till.
har flera gånger övervägt att sluta men då får jag en konstig känsla i maggropen.
jag menar, man har ju spelat sen man var typ 6?

ska prova några träningar till, blir det inte bättre så lägger jag väl av med sporten som
följt mig genom alla dessa år.

är verkligen sjukt taggad för stan imorgon, bränna pengar och köpa massa kläder!!!
blir väldigt besviken på mig själv om jag kommer hem med 5 linnen men risken är stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0