lite bättre humör

alltså linns nya hus, jag dör. det är det snyggaste jag någonsin sett! shit pommes,
man ville som inte gå hem till sin egna lilla boning...

annars idag så for jag in till stan en sväng med jenny och sofie, chillade där i ca 45 min
innan jag fick skjuts av pappa och bröder till leos där vi skulle ha innebandyavslutning.
det var kul! i ca 10 min...

sen åt vi glass.
och vitlöksbröd.
och friterad kyckling med ris och sötsur sås.
och friterad ananas med glass.

fast ja, jag blev typ inte mätt...

hemma chillade jag ett tag innan jag gick till kajsa där jenny, soffan och majsi var.
vi trampade iväg till linn där hon och hanna gjorde oss sällskap till huset. jag dör.

imorgon far kajsa till london, hon är lite orolig för att någon ska kapa planet.
men vi har kommit fram till några lösningar:

1. Alkotest på piloterna
2. Tejpa fast eventuella huvudbonadsbärare.

det går nog bra.

valborg då, det var nice! fast det ända som inte var nice var när vi kollade på "majbrasa"
(ljuset i våra liv <3) då jag råkade trampa i lera med mina då vita skor. fast det var värt det.
ida innan vi skulle sova var sanslös.

Kommentarer
Postat av: ivar

im KING over the world (älskar mig själv fortfarande)

2008-05-03 @ 11:38:51
URL: http://ajverr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0