it's not a bird, it's not a plane

igår kväll var jag hemma hos linn med en massa brudar och det var riktigt naiz.
det drogs upp lite smärtsamma minnen, som jag helst inte pratar om idag.
sen hade linn gjort cheesecake som var lika god som alltid. bröt även mitt
godislöfte, med ett körsbär.

sen var det tänkt att vi skulle se sunes sommar som jag hade tagit med. vi vet
alla hur bra det gick förra gången jag skulle ta med en film, första gången glömde
jag hela filmen och andra gången tog jag bara med fodralet...

den här gången tog jag iallafall med filmen och vi slog igång den. efter kanske tio
minuter visade det sig att filmen var överspelad med vem vill bli miljonär.

det ville vi ju se...

såg familjen är värre istället. sen cyklade vi hem och jag gick och la mig dirrrrr.
idag vaknade jag utvilad efter nästan 11 timmars sömn. så nu tänkte jag ta mig
i kragen och gå ut och promenera. jag kan inte springa eftersom jag fortfarande är
förkyld. (synd)(på riktigt)

eftersom alla andra är iväg och springer en mil känner jag mig ganska tvungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0