Torsdag 18

Eftersom jag har bloggen som startsida kände jag mig kanske tvingad att pressa
fram ett inlägg såhär på kvällskvisten. Dagen idag har varit bra, mest bestått av
projekt som tack och lov känns mycket bättre nu. Äntligen har vi strukturerat upp
våran artikel en smula.

Ida följde med hem efter (före?) skolans slut och så jobbade vi på ett tag. Sen
efter det gjorde vi absolut ingenting i princip. Åt lite middag och sånt där oväsentligt.
Efter hon farit hem glodde jag lite andra avenyn, ska se 38:onde avsnittet nu.
Känns bra att jag nästan sett 40 avsnitt på nån vecka...

Imorgon blir det skola såklart (jag är INTE en skolkare) och sen vettetusan alltså.
Har ingen träning på kvällen, eftersom cirkus alla tränare skulle vara borta. Skönt...

Sen på torsdag får vi sportlov!!!!!!!! (okej, jag skrev fel, påsk... Varför kan jag inte hålla
isär dessa två namn? Blir fett irriterad.) Hoppas med alla mina krafter att min kära
familj väljer att fara till snesudden på torsdag. Det skulle isåfall innebära ett lugnt och
skönt hem och en natt ensam! Eller jag vet faktiskt inte om jag vågar sova själv,
får kanske ragga en sovkompis. Skulle vara underbart iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0