sportlov

I know it seems all hope is gone
I know you feel you can't be strong
and once again the story ends with you and I.

And anytime you feel like you just can't go on
just hold on to my love
and you'll never be alone.

Hold on
we can make it through the fire
and my love
I'm forever by your side
and you know
if you should ever call my name
I'll be right there
you'll never be alone.

anastacia - you'll never be alone

sitter och lyssnar på ovanstående låt just nu. börjar typ gråta när jag hör på den,
dels för att den är så fin, dels för att jag har så mycket minnen till den. vet inte
varför men den liksom berör mig. (vet redan nu hur ida tänker: djup/töntig tjej...)

har vandrat runt på stan hela dagen. åkte in tillsammans med jok och sen kom
idisch in och joinade. jag letade efter present till mamma och hittade faktiskt en bra.
sen var vi på t.a två gånger, första gången fikade vi och andra gången satt vi bara
där och var allmänt coola med killarna från idas hemtrakt (kajsa gillade inte namnet
björkskatapojkarna så)

kom hem, chillade lite, åt middag och nu sitter jag här och väntar på att klockan
ska bli närmare sex så jag får promma iväg till jenny och efter det till sportis.
känner mig underbart taggad för träning.


Kommentarer
Postat av: mattias r

björkskatapojkarna äger iaf gey-stad!!!

2008-03-03 @ 23:33:17
Postat av: W

Jag håller med dig mattias, jag håller med dig :)

2008-03-04 @ 01:12:01
URL: http://aouew.blogg.se
Postat av: Johanna

måste få va lite djup/töntig tjej jag med och säga att jag håller med om att denna låten är fiin :)

2008-03-06 @ 20:47:05
URL: http://noanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0