sportlov (fortfarande<3)

hej.
long time no seeing skulle man kunna säga. samtidigt skulle jag kunna säga
att jag tyvärr inte saknat dig kära blogg. har haft för kul i gällivare/malmberget.

började med att vi i fredags klev på bussen där vid 08.00. var faktiskt inte så trött,
vilket var skoent. resan dit gick utan problem, förutom att vi höll på att krocka. dock
inget allvarligare så alla klarade sig.  när vi väl kom fram fick vi stressa resten av
dagen, match, äta, ladda om, match, stressduscha, invigning (väldigt onödig), fixa
madrasser osv, sova.

lördagen innehöll inte någon stress alls vilket gjorde att man kunde andas på ett
annat sätt och mer njuta av att vara så högt upp i landet där det var så mycket
snö och kallt. underbart!!! not. vi spelade en match, sen chillade vi järnet. kollade
på andra matcher och sånt där :D fett kul.

söndagen, en match som vi vann vilket gav oss brons. sen såg vi killarnas
och tjejernas final innan det var dags för prisutdelning. våran medalj såg ut
som... ja, jag vet inte. något litet. bussresan hem gick också utan bekymmer.

jaa, det var riktigt kul! eller något som inte var så kul var majas svimning på
söndagen, bland det läskigaste jag någonsin sett! huvvaligen.

på dagens schema står stan och sen träning. efter träningen är jag fett peppad
för att göra något, någon som är på och dygnar?


Kommentarer
Postat av: Maja

var vi på samma buss? När höll vi på att krocka? :O

2008-03-05 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0