Rascal Flatts - What hurts the most

Läste just kajsas blogg = utmanad. Sökte på låten jag lyssnar på för tillfället och denna bild kom upp:

image62

Du som läser detta måste nu söka på låten du lyssnar på och ladda upp första bilden som
kommer fram.

Är helt slut i kroppen vilket nästan är pinsamt. Har spelat två matcher idag, tio minuter långa...
och jag är slut. bra uppladdning för kommande fotbollssäsong om det blir nån!
det var riktigt kul att spela, surt att vi inte gick vidare bara. vi var ju på g.

sen kom lite promenerande tjejer och besökte oss. tillsammans gick vi på kurrens och chillade.
efter chillningen tog jenny, kajsa och emilia bussen hem. jag, majsan och ida gick då på stan
innan även ida lämnade oss. det var nu jag och maja kvar. vi köpte glass.

ikväll är jag kanske bjuden hem till jenny på fika, mums. jag som har börjat mitt nya liv nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0