mums (för att citera jenny)

"Det är william som har ätit tre bitar..."
"Nämen titta vad mycket han lämnade!"

Tänkte egentligen klaga lite på vädret och dylikt men vem blir glad av det? och så innebär
det ju faktiskt att våren närmar sig och efter våren kommer ju faktiskt såmar.

Vet inte om min dag har varit chill idag eller inte, började med projekt där vi jobbade på
riktigt bra. ÄLSKAR SKOLANS DATORER (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) sen matte där jag också
jobbade på riktigt bra (har inget val eftersom jag inte har någon att sitta med...)
sista lektionen var idrott där vi skulle åka skidor eller skridskor men p.g.a vädret blev
det en mysig promenad i slasken istället.

sen efter skolan hade jag u-samtal med min mentor (som iallafall hälsar till skillnad
från den andra mentorn...) i en halvtimme. vi pratade om ditt och datt vilket var trevligt.
ida följde med till g-stad för lite relaxing och middag. blandade känslor...

after dinnah såg jag andra avenYn, jag såg och såg ända tills kajsa kom förbi. då
pratade jag med henne ett tag. sen såg jag ett till avsnitt och  nu ligger jag här, chillin'.

ska börja sova nu, eller jaha, skrev ida det precis? godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0