man har det i magen... usch

jag mår fortfarande illa efter bussresan hem. allting gick bra tills bussen stannade i stan.
för att ni läsare ska få en klar bild av scenariot tänkte jag förklara grundligt.

jag sitter helt oskyldigt ensam i en av "fyraplatserna" när plötsligt ett gäng slår sig ner
runt omkring mig. kände verkligen att dom tog min space. killen som satt bredvid mig
var... inte speciellt liten. trots att jag försökte sitta så nära fönstret som möjligt kunde
jag typ luta hakan på hans axel. kroppsdoften också, mm. fick typ kväljningar.

gud hörde iallafall mina böner och dom klev av på marieberg. hade deras mål varit
sunderbyn hade jag aldrig vågat gå av på min busshållplats.

kvällen i övrigt var verkligen rolig. var väldigt nervös innan men dom bet mig inte så
jag lugnade ner mig. "lyssnade" som jag är väldigt bra på. när vi började spela alias
blev allting uppskruvat, skrik och skratt fyllde luften...

nämen, serri. det var kul.

morgondagen får vi se vad den bjuder på, har iallafall en klipptid att boka och ett ärende
att göra.  


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha en underbar dag!

RÄSTA PÅ MIN BLOGG VILKEN FÄRG JAG SKA HA PÅ MINA STRUMPOR PÅ ELLEGALAN!!!
DU KAN VINNA EN BRÖDROST!!!

2008-03-26 @ 01:39:00
Postat av: ivar

HAHA, tänkte inte på rubriken..

2008-03-26 @ 11:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0