eehehehe

efter några dagars ovistelse här på bloggen känner jag att det är dags för uppdatering.
önskar att min h knapp ville funka normalt bara...

torsdag-fredag-lördag var riktigt nice alltså! innehöll bl.a:

kentkonsert
(bättre än förväntat, trots att jag inte är någon kentfantast så var det bra)
stadsbesök
(två gånger till och med. stan var väl inte sådär jättestor men jag hittade
ändå jeans, kofta och sjal. fikat var inte att klaga på heller! eller jo, när
en till oss okänd gubbe slog sig ner och började prata om allt möjligt
som vi inte var intresserade av blev det lite jobbigt...)
tevekvällar
(har nu sett hela första en annan del av köping-boxen! på en kväll. phett bra!
sen såg vi hockey, tack gode gud att lule inte hamnade i kvalserien.
andra chansen, bäst var att carola inte gick vidare! skadeglädjen är största
glädjen?)
massa god mat
(mamman i huset lagade otroligt god mat, muuuuuuums.)
en snygg kusin
(he he he)

sen var det massa annat men det orkar jag inte skriva.

söndagen var rätt dryg, satt i bilen cirkus 5 timmar. sen när jag kom hem räknade
jag matte (K) och på kvällen var jag med jempish.blogg.se.

idag har jag och ida jobbat på projektet. vi har inte gjort så mycket men ändå.
vi har redan så mycket i skolan så man orkar inte med allt......

ikväll blir det träning och sen skulle idisch komma hit och sova. dock är planerna
ändrade och vi börjar inte 12 imorgon som vi trodde utan typ 05.30. (krydd)

Kommentarer
Postat av: ivar

h-knappen var tvungen att nämnas.. riktigt viktigt!

2008-03-10 @ 22:29:42
URL: http://ajverr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0