back on track

helgen innehöll som väntat en hel del ätande och slöande. MEN den innehöll
även (fortfarande chockad över mig själv) en promenad OCH (kors i taket)
en löptur. miracles kan happen.

att umgås sådär mycket tillsammans med sin familj i en liten stuga är verkligen...
mysigt. william är så söt också:

"carolina, du är inte tjock. om man jämför med... fläskdoris."

man måste älska sin familj...

precis just nu borde jag egentligen ta en dusch men badrummet är ockuperat.
anledningarna är att 1) jag sitter i samma kläder som jag haft i snart 3 dagar
2) jag duschade sist i torsdags. äckligt, jag vet.

något som inte känns så äckligt är att jag nu har en hel veckas ledighet framför mig
vilket känns B-E-A-utiful. har inte planerat in något alls så vi får se vart vindarna bär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0