schools out (not)

okej, börjar känna bloggsuget komma krypandes tillbaka sakta, sakta, sakta.
dagen har jag spenderat solandes och glidandes på stan. mest på stan såklart.
när det blir några grader plus celcius är det som att stan helt plötsligt verkar så
otroligt mycket intressantare B-)

ikväll har jag ingen aning vad jag ska fördriva tiden med, måste vara barnvakt
efter nio så innan det ska jag typ måla naglarna eller nå. kan inte vara uppe
hur länge som helst eftersom jag ska till skolan imorgon...

åhnej

kom på att vi ska ha med oss matsäck till imorgon, måste fixa något. ska typ
ta tag i det och baka något, en kladdkaka borde väl räcka? vi ska vara efter lunch
på udden och fika...

om jag inte har helt fel är det onsdag imorgon och dagen efter det är torsdag.
b-e-a-utiful. kommer typ bli bästa dagen i mitt liv.

image89





me and brushan
           (ursäkta, det finns inga brushor här!)
                                                                                            

Kommentarer
Postat av: kajsa

nice to have you back. PEACE

2008-06-03 @ 23:06:07
URL: http://kajsajuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0