onsdag

jag ska till tandläkaren klockan 10 imorgon, känns verkligen hemskt.
oavsett vad utgången blir har jag ju fått offra en sovmorgon. (bortskämd)
jag menar, det är ju lika irriterande att komma dit och få höra att jag
har ett hål som att komma dit och få veta att allting är som det ska i min mun.

igår vann sverige sin match, det gillar vi. själv är jag ingen riktig fotbollsfantast
nuförtiden... dock är det ju alltid kul när rätt lag vinner.

och för 18:onde dagen i rad har jag varit på stan idag. hittade ett par gråa mjukisar.
det innebär att jag måste in till stan imorgon igen. inte för att det är tråkigt
att vara där, känns inte bra att få en "stanstämpel" bara.

for hem och åt middag med morfar. lasagne. GOTT. sen tog jag bussen till
donken där waldorfglidarna jenny, maja och linn redan var. efter ett tag kom
ida förbi och lämnade min mp3. hon stannade i kanske fem minuter.
(hann äta en glass)

vi lekte lite i hinderbanan och så innan iza och sara också kom dit. saras
sommarjobb... riktigt kul var det. sen for jag och waldorfglidarna hem till
linn och såg film. kajsa gled in lite senare eftersom hon jobbat.

idag är jag riktigt nöjd över mig själv! nästan inga sötsaker har ramlat ner
i magsäcken. (förutom milkshake, glass, efterrätt, toffifee (något sådant)
och lite cheeseballs) riktigt nöjd som sagt.

nu ska jag sova och ladda inför tandläkaren........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0