Måndag (snart tisdag)

Kom just in från den värsta springturen någonsin, sprang till statoil och tillbaka
och var då ganska trött när jag precis passerat mariebergsskolan. Då möter jag
en gubbe som inte riktigt såg hundra ut, vinglade litegrann och såg som allmänt
vilsen ut. Börjar automatiskt springa lite snabbare, dels för att jag blev rädd,
dels för att jag inte gillar att flåsa så mycket när andra hör. Precis när jag springer
förbi börjar han som gå mot mig vilket gör mig ännu räddare. Börjar nästan kuta
och kollar bak ungefär var tredje sekund när jag ser att han vänder och börjar
gå samma väg som mig. Kan ju säga att jag rushade resten av vägen.

Vet att det mycket väl kan ha varit en gammal herrelös gubbe som var ute och
promenerade, men börjar man skrämma upp sig själv...


Kommentarer
Postat av: Linn

jag tyckte iallafall det lät läskigt ;b

2008-06-17 @ 20:42:57
URL: http://linnstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0