tivoli på... hehe, skoja.

hej mina kära läsare.

idag har jag varit på stranden. doppade mig för första gången i år. vet att det
typ är augusti men. stekte med linn och ida från början iallafall, sen efter ett
tag droppade jenny in och gick hem med oss sen. eller ja, jag cyklade men...
hade flipflops... ont mellan tårna...

har såklart bränt mig. så fantastiskt skönt! vågar inte kolla exakt hur
omfattande brännskadorna är men som sagt, det blir ju brunt sen.

ikväll var det då tänkt att jag skulle övningsköra. vi fick oväntat besök.
så det blev inget... gruvar mig lite inför att köra första gången. kan i
princip gå hur dåligt som helst.

























häromdagen lyckades jag med en omelett för första gången på länge. visst
blev den fin? (blir fett ledsen om ingen svarar)


Kommentarer
Postat av: Cheef Mitt-i-natten

Kanonfin! 4 av 5 ! :D

2008-07-03 @ 22:09:22
Postat av: lars-görhan

Tummen upp för omeletten, och inlägget. blev lite orolig innan jag läst klart rubriken men ;)

2008-07-03 @ 22:43:54
URL: http://linnstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0