there's no shortcut home

det finns inte många saker som gör mig på så dåligt humör som krattning.
ikväll efter att jag varit ute och sprungit påminde min gulliga pappa mig om
att jag skulle hjälpa mamma att kratta, något som jag glömt (förträngt)

hatar det verkligen. blev inte bättre av att mamma försökte muntra upp
mig genom att säga:

"men du carolina, det är inte så mycket mygg iallafall. visst är det skönt?"

just då hade jag typ tre stycken i ansiktet och två på halsen. fantastiskt
skönt när dom sticker och ännu skönare när bettet börjar klia. okej om
dom också vill vara på samma ställe som oss människor, men vi sticker
ju faktiskt inte dom. så vaaarför ska dom sticka oss?!

sen efter det har jag hunnit hänga lite med kajsa, duscha och se
wimbledon (började typ gråta till den, brukar inte gråta till filmer och
speciellt inte till DEN.)

funderar skarpt på att slå på titanic nu och kolla tills jag inte kan
hålla ögonen öppna längre. ska ändå bli dåligt väder imorgon så
det är lika att typ se film hela natten (sent iallafall) och sen sova
bort dagen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

va fin bild, eh.. va .. är de för nå?

2008-07-07 @ 19:15:28
URL: http://kajsajuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0