long time no seeing

okej, vi har nu blivit en i mängden. våran familj har blivit precis som alla andra.
vi har skaffat guitar hero. och jag är fast! sjuuukt kul är det. dock blev jag lite
ledsen när jag upptäckte att min nioåriga lillebror ägde ut mig totalt.

orkar inte skriva något om resan, det var sjukt coolt. i slutet längtade jag hem
till mina kära vänner. och nyttig mat. och att dricka vatten ur kranen. det var skönt.
tiden hemma har jag spenderat mestadels i skolan vilket gör att jag vill skjuta
mig själv, just nu går det inte så bra. matten är så otroligt ointressant och jobbig.

dock skulle jag aldrig skjuta mig själv för jag har världens bästa vänner som jag
tycker väldigt mycket om.

på min fritid har jag tränat innebandy (två gånger) och sen har jag umgåtts med
mina vänner <3 tror även jag har hunnit äta också, litegrann iallafall. igår lyckades
jag hålla mig nästan från onyttigheter! åt bara en kladdkakebit, en halv chipspåse
och så lite lösviktsgodis. bra jobbat carolina :) tack.

imorgon ska ida följa med mig hem från skolan, vi ska lira lite. ida har blivit riktigt
duktig nu så snart ska hon nog klara en mediumlåt.

i helgen blir det nog fett bra, ska umgås med girlsen (tur att jag bara behövde skriva
och inte säga det där jobbiga ordet). vi ska umgås på lite olika sätt på olika dagar.
jag gillar mina vänner.

nu ska jag packa mina gympakläder till imorgon. vi ska ha spinning. skönt att få
röra sig litegrann iallafall... sen ska jag en dejt med kajsa, ska få höra lite smått
och gott. (avis?) natti natti

snygggg (jenny alltså)

Kommentarer
Postat av: kajss

haha sitter och skrattar åt din irono, i love it! längtar till våran dejt imorgon ;-) den kommer bli råjävlanice och toppen. Puss och god natt (eftersom kl. är 22.15 och jag ska gå och sova, fett nöjd)

2008-01-23 @ 22:15:53
URL: http://kajsajuto.blogg.se
Postat av: kajss

*ironi

2008-01-23 @ 22:16:16
URL: http://kajsajuto.blogg.se
Postat av: ivar

MEDIUM?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du förnedrar mig..

2008-01-24 @ 07:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0