fridag

igår var det snöigt. idag är det kallt. jag hatar vintern. jag längtar så sjukt gudomligt
otroligt jättemycket till sommaren! ju mer man pratar om den desto bättre verkar den.
som sagt, jag hatar vintern. hittar inte nån jacka heller. depp.

igår följde ida med mig hem efter skolan. hon blev lite chockad när hon fick träffa min
familj, hoppas vi kan vara kompisar ändå? den är rätt energisk. vi chillade (lirade gh
tills allt annat i rummet såg ut att röra sig) hela dagen. sen kom jenny och då for ida.
inte för att jenny kom utan för att det gick en buss då. jag och jenny chillade också.
kollade på lite gamla bilder som var läckra.

idag har jag varit i skolan.

ikväll ska jag till ormberget och åka massa skoj. det ska bli skoj. blir väl att ta på sig
ordentligt, långbyxor och kanske nån blus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0