sportlov

otroligt innehållsrik dag måste jag erkänna. jag har tillsammans med ida
inte gjort nånting alls. knappt klivit upp ur sängen. gårddagen bjöd på lite
mer händelser dock.

började med att läsa ett sms från kj där det stod att vi borde vakna så vi kunde
följa med ut på isen. mötte jenny nån timme senare och tillsammans vandrade
vi ut till stora tomholmen (otroligt jobbigt) där kj och matildisch redan var. vi
(eller förlåt, jenny. ska inte ta åt mig nå cred nu) gjorde upp en eld. jag grillade
mina korvbitar och sen plumsade jag hem efter ett tag till ida som för
tillfället befann sig i mitt hem helt ensam. vi chillade otroligt mycket.

efter middagen tog vi bussen till lulsundet och kvantum för diverse ärenden
och sen på bussen hem mötte vi kajsa som varit och hurtat. hon valde att
joina oss senare på kvällen där vi gjorde absolut ingenting.

ikväll är det träning som står först på schemat, är pepp. nee. känns riktigt
tungt. som vanligt. blir typ ledsen när jag tänker på den.

Kommentarer
Postat av: kajsiiii

tänk så skönt efter du tränat! då får du dra på dig mjukiskläder och lägga dig i min säng, äta ben&jerrys samtidigt som vi slår på en film. eller ja, något liknande lär de ju bli ikväll i alla fall :)

2008-02-27 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0