sportlov

har börjat komma in i blogg-jargongen igen. det har till och med blivit så illa att jag
tänker: "detta måste jag komma ihåg att skriva i bloggen". naturligtvis kommer
aldrig ihåg vad det var jag tänkte skriva.

sitter och njuter av att ha en ledig morgon. en ledig morgon för mig är när jag får
sova ut utan att ställa klockan till skola, innebandy eller barngympa. sedan
får jag ligga och dra mig hur länge jag vill innan jag går upp och äter frukost.
efter frukosten behöver jag inte fara hemifrån, jag kan ligga i soffan och kolla
på teve. det är typ heaven!!

idag blir en hockeydag, ska nog till och med äta middag ute. lyx, hehe.
sen får vi väl se vad kvällen bjuder på! troligtvis inte så mycket mer eftersom
det är barngympa imorgon... barngympa utan barn skulle jag tippa på
nu såhär i sportlovstider. eller ja, det är ju sällan barn där annars heller...
förstår faktiskt inte hur det går till, vi leker ju alltid så roliga lekar?

NU tänkte jag avsluta.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hade jag varit barn hade jag lätt varit med på eran gympa! jag menar *****-fröknar varje gång, vem vill inte ha de? skoja bara, ni är bäst. (vilket ord jag menar får du lista ut själv, öhöhöhö)

2008-02-24 @ 01:32:23
URL: http://kajsajuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0