du har ingen rubrik

sitter här igen och arbetar med projekt. känns bra att jag uppdaterar bloggen oftare
när vi har det... visar verkligen hur mycket vi får gjort. denna gång är det bara jag och
ida i en grupp. förra gången hade vi iallafall två andra som satsade stenhårt och
tvingade oss att jobba. hur ska det gå nu?!

gårddagen var riktigt nice! iallafall efter kl 17.00. skolan var väl ok, fixade så att både
ida och pors kom försent till nationella. sen på eftermiddagen var det kulturskolan (K)
igår var det ändå rätt kul, man får typ alltid skratta.

sen efter skolan stannade jag kvar och jobbade med photoshop (L) fett skönt att vara
klar iallafall, skickade in det vid cirka 17.08 tror jag det var. sen åkte jag hem med
mammsen och hann precis äta middag innan jag kastade mig på bussen.

vid 18.40 satt vi bänkade i kulturens hus, spända av förväntan. det var jag, jenny, linn
och emilia...

nu har vi visst handledarmöte, update later maybe!! hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0