2008-02-21

är väldigt trött just nu, har haft en VÄLDIGT ansträngande dag...

not.

började 09.00 med nationella i matte a. gick inte så bra tror jag. åt lite lunch och sen
chillade vi iväg till hälsans. där väntade lite vinterkul bestående av pulka, snöfotboll,
doppboll och allmän styrketräning.

efter gympan fick jag mysa lite med helsa. dock ville jenny bara utnyttja mig till att
göra en halv inbakad fläta. känns bra... gick tillbaka med idisch, vi åt lunch. igen.
sen gick jag tillbaka till hälsan för att det var kul. och samtidigt passade jag på att
hämta mitt block som jag glömt där.

efter mitt lilla äventyr tog vi oss äntligen till bussen (ida var så himla seeeeg)
den tog oss till lulsundet, där vi har passat på att njuta av lite skolarbete. stekte
även två omeletter. den första vispade ida till och råkade hälla i lite för mycket
salt så den hamnade i sopkorgen. den andra blev bra, trots det fick den ligga
på en tallrik typ en halvtimme. kände mig uppskattad...

nu har vi lirat lite, som vanligt blev det en aning för länge. tiden försvinner :o
lite läskigt är det allt. det som händer precis nu är att vi chillar i idas säng.
fett mysigt verkligen. sen ska vi gå till idas träning, hon ska träna och jag ska
titta. så otroligt skönt att slippa träna, hehe. hurtcarro.

borde egentligen sluta skriva men jag är på blogghumör så jag funderar på vad mer
jag kan skriva... ja, en ganska aktuell händelse, det annalkande sportlovet!
mest efterlängtade på länge. blir nog att ladda batterierna så att man kan satsa
allt i skolan efter lovet. brukar ju bli så. ska även hinna fara på lilla vm, tror det kan bli
riktigt kuuuul.

nu ska jag avrunda, kom inte på något kul att skriva. denna gång ska jag inte läsa igenom
det, jag ska bara spara och publicera direkt!! gängstah gängstah.


Kommentarer
Postat av: jemp

typ cool du är typ ;) bara för att du gör best halvtinbakade fletor juue;D

2008-02-21 @ 22:16:05
Postat av: kajsa

de brukar låta så;) att de går dåligt på prov alltså. garanterat ett mvg rätt ner på betygpappret snygging!!!

2008-02-21 @ 22:23:41
URL: http://kajsajuto.blogg.se
Postat av: W

haha man får inte läsa igenom det innan! det är väl fusk?:P

2008-02-23 @ 01:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0