torsdag, torsdag, torsdag

Okej, två helvetes-dagar kvar, sen är det jullov... Jag har nog aldrig varit såhär skoltrött
i hela mitt liv. Har nu bara en film, psykologifilmreflektion, engelskabokpresentation,
iosprov och engelskauppgift kvar, det känns ju hellugnt...

Ja, och luciavakan blev riktigt bra med middag hos linn, disco på helex, minimorötter
på max, unospel hos maria och sen övernattning i palatset. Kanske inte världens
julstämning men. Man måste prioritera!

Nu ska jag börja bege mig mot bussen och inpuls, känns skönt att röra lite på sig
i dessa frosseritider... Förresten, juldans imorgon på idrotten! Det gillar vi.

Ps, tappa inte ett fruset hallon i golvet, det går bara sönder...

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh du gav mig svaret på vad vi har för idrott imorgon. Juldans såklart! Ses där ;)

2008-12-16 @ 21:58:21
URL: http://majamedmera.blogg.se/
Postat av: Maja

åh du gav mig svaret på vad vi har för idrott imorgon. Juldans såklart! Ses där ;)

2008-12-16 @ 21:59:43
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0