sista dagen 2008

Idag fick jag en julklapp av jenny (och carola), en microäggkokare! Den är fin, inget
snack om saken!



Sen så började jag dagen med frukost på donken med rosén och k.juto.
Den sistnämnda började sedan jobba så jag och jny drog en liten walk hem...

Chillade på räfsar ett tag, sen for vi tjejer och handlade. Tillsammans med resten
av luleå gjorde vi ica maxi hyfsat fullt... Dock fick vi med oss allt, tror jag. Vilket vi
lämnade hos natha innan det blev dags att dra sig hemåt.

Sen så möttes jag och ida i stan, gick till sf och norpade åt oss dom sista två
platserna bredvid varandra, raden längst fram längst ut, shot som jenny skulle sagt.
Men vad gör det om man ser en så fantastisk film?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Jag SKAKADE efter, herregud, var helt betagen. Ska också bli vampyr.



Inte fin bild men alla har väl redan sett den och vi vet ju hur snygg han är...
Varför kan inte jag hoppa sådär............

Kommentarer
Postat av: en jenny

haha, gud så ful den är!! ;D

2009-01-04 @ 17:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0