jny5711

jennnny/ säger:

eller kanske guapo? har hört att de lät vara en GRYM affär :)

cro säger:

oj, är det någon bubblare på voxpop listan eller?

cro säger:

kan vara kul att checka!

jennnny/ säger:

Hahah ;D Joo, någonting Josefine Sundström starkt rekommenderade!

jennnny/ säger:

vad hette han killen som höll i de? :o

jennnny/ säger:
:p

cro säger:

hade för mig det...

cro säger:

hm, ingen aning

jennnny/ säger:

men göh, varför har du inte de? :'(

natthumor



jennnny/ säger:

närå, såg bara din blivande balklänning och blev bara så himla... glad!

jennnny/ säger:
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00266/_F_rnedrande__266917w.jpg



jennnny/ säger:

haha kul att jag sökte fula skor på internet google...

jennnny/ säger:

skulle stå google ist för internet, men glömde visst sudda....

jennnny/ säger:

ja ok, jag är liite trött..



jennnny/ säger:

vad skulle du säga om jag hade http://livetenligtfrida.blogg.se/images/skor_1195383508.jpg under
ett par långa jeans, så att du inte såg dem?

Det tar aldrig slut...
Jag kommer dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0