Happy birthay to you

Hockey igår på kvällen, sen donken där kajsa hittade lite grön sås i sin glass.
Efter chillet gick jag och ida hem till henne där vi sov. Sov som en liten
prinsessa med handen vikt mot ida. Vi klev upp där vid halv tio, sen tog jag
bussen halv elva för att hinna hem till kajsas födelsedagslunch. Chillade
med lite mat och fika. I ungefär tre timmar. Tror jag fikade konstant...



Blev en liten promenad hem med jenny, lite småomvägar och så, vilket
gjorde att vi blev sjukt trötta... Kändes som att det hade gått för långt när
två pensionärer gick om oss.

Nu är jag hemma, mätt och belåten. Tröck lite middag också...




Idag fyller två av mina pärlor år! Grattis grattis grattis! :-* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0