tisdag

börjar vara dags för ett nytt inlägg.

måndag igår vilket innebar en hel skoldag med debatt samt en riktigt jobbig träning.
promenaden hem gav mig lite ny livsuppmuntran, alltid bra med något att se fram emot!

idag gjorde vi bort våran debatt och opponentdebatt vilket innebär att projektet i princip är
helt klart nu. nu laddar vi om inför apu:n... känns väldigt jobbigt att ens börja ta tag i det där.
vill prova restaurangbranschen men med min ringa erfarenhet får vi väl se hur lätt det går.

efter skolan följde ida med mig hem. råkade nämna att vi hade tårta hemma och då var hon
på mig som ett plåster hela dagen. försökte verkligen putta in henne i treans buss men
hon vägrade. så hon fick följa med hem iallafall... schyssta som mina parenteser var bjöd dom
oss på soppa också.

imorgon blir det sovmorgon, sen en hyffsat lugn dag och på kvällen träning. dock känns
min träningsnärvaro inte särskilt viktig eftersom jag ändå ska skippa cupen för dopet.

funderar på att gå och lägga mig nu. skulle hinna sova nästan 10 timmar. lockande.
godnatttttttttt.

Kommentarer
Postat av: kajsa

har inte du nåt prov att plugga till? gör ni ingenting förutom debatter på ledarskapsprogrammet?!

2008-04-08 @ 22:26:45
URL: http://kajsajuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0