svar på fråga

eftersom jag fick en förfråga om det händer något kul idag måste jag självklart delge
er om vad jag har haft för mig:

till lunch tillagade jag soppa, lyckades misslyckas med den så den blev inte så god.
efteråt när jag satt vid bordet varken mätt eller belåten tvingade mamma mig att följa
med på storheden. vi gick och kollade på kläder, hon köpte en tröja och tre par strumpor.

till  mig alltså.

sen släppte hon av mig utanför ett rött hus med blå dörr (kj's place) där jag chillade med
henne och jempz. jempz var trött. kj var glad. jag chillade. (hehe...) mitt humör var på topp
tills jag kom hem, träffade pappa och insåg att vi är lika.

nu vankas det riktigt god middag med lite middagsgäster.

Kommentarer
Postat av: KtotheJ

jag har efter många om och med förstått att du tog en snus när du kom hem, eftersom du och din far är lika. har jag rätt?

2008-04-20 @ 22:12:22
URL: http://kajsajuto.blogg.se
Postat av: William

att lyckas misslyckas blev lite lustigt om man använde så där:D

2008-04-20 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0