satan

Gårdagen innehöll barngympa på förmiddagen (bara tre gånger kvar!!!) ,
mysfika på roasters med jenny, kajsa och sandrow och sen middag och
chill på lulsundet med ida och robin.

Idag har vi bara lyssnat på debatter hela dagen. Man skulle egentligen vara
aktiv åhörare också men det är ju så svårt att hänga med i svängarna så jag
satt mest tyst. (sa ingenting för att vara exakt.)

Ikväll blir det träning, ska bli rätt skönt ändå. Ska även meddela att jag inte följer
med till Stockholmia. Känns bra att jag äntligen har bestämt mig.

mmmmmmhm



red:
såklart var vi på sub och fikade. ber om ursäkt för mitt misstag.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jaså, jag var då på sub och fikade..

2008-04-07 @ 16:50:40
Postat av: ivar

gillar rubriken!

2008-04-07 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0