plattform

åh, skolan är så tung just nu. (not)

helt otroligt skönt är det, har ett prov på torsdag men annars så är jag i princip läxfri
hela veckan. mums! (för att citera jenny, viktigt så att jag inte snor andras uttryck)

dagen har bestått av två debatter, 17 timmar hål, en ios och en SJUKT tråkig svenska.
vi analyserar noveller... nästa gång ska vi diskutera... skjut mig någon.
sen hem och äta, var i princip det enda jag gjorde. laddade inför träningen också förstås...

färden till träningen var solig och fin, färden hem var... inte det. träningen var inte kul
och duschen var lite jobbig. men ändå rolig. fast mest blöt.

när jag anlände hem var jag lite hungrig och bestämde mig för att köra på en gammal
klassiker, ost, tomat och creme fraiche mackor. otrrrrrroligt gott.

imorgon börjar jag 08.15, slutar 11.10. då ska jag till lulsundet och på kvällen är det plannja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0