oh snap

känns som att jag inte borde blogga nu eftersom jag som sagt att jag inte
skulle hinna med båda. ingen normal människa gör väl det?
(nej ida, du är inte normal...)

skämt åt sidan (jennys grej)(ville bara få in en svidare på ida också),
jag har för mycket dötid just nu. vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll.
är väldigt sugen på att antingen fara utomlands eller sola.
kanske om jag har tur att jenny flyr sitt hem och sover här.

idag tog mitt gratis sms slut också, känns tomt. inga olästa sms.
nu ska jag göra något annat (förhoppningsvis)

"om det är någon som undrar varför jag har såhär så är det för att mitt hår är lila"
hanna 16 år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0