new hair-cut

sitter här hemma, nyklippt och fräsch i håret. under hela klippningen hade jag otroligt
dåligt samvete eftersom frisören fick slita och dra för att överhuvudtaget kunna klippa
mitt hår. bland det första hon sa: du kanske borde göra en inpackning då och då...

nu ska jag och i(da varsson) ringa till bryggeriet och höra om vi kan få apu-plats där.
eller kanske vi mejlar istället... eller menade att jag mejlar. tydligen låg det ansvaret på mig.

slänger upp en bild på min nya frisyr!

image78

ungefär såhär, lite längre vid öronen bara.

Kommentarer
Postat av: JUTO

fint de blev!

Ha en bra dag!!!!
Rösta på mig

2008-04-10 @ 17:15:22
URL: http://kajsajuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0