När dagen blir mörk

Upptäckte nyss till min förvåning att det faktiskt var några utomstående som läst mitt
senaste inlägg. Det ger mig en varm känsla i magen! Ja, det är jag på bilden.

Otroligt skön lördag har det iallafall varit. Har sett lite andra avve och är nu på avsnitt 66.
Där vid 18.00 tog jag och Kajsa bussen in till stan där vi planerat att äta middag på Waldorf.
Känns skönt att det var fullbokat... Gick vidare till Baan thai där de visade fredstecknet för
att visa att vi var välkomna så vi slog oss ner i närmsta bord... GUDOMLIGT GOTT!

Köpte med oss efterrätt (Ben&Jerry's) hem till Kajsa där Jenny gjorde oss sällskap.
Vi såg lite av körslaget och sen 27 dresses, filmen var väldigt bra. Dock kände jag att
tröttheten tog över lite sådär ibland men det var bara att bita ihop och kriga...

Ska nog kasta mig i säng så att barnen får en pigg fröken imorgon! (he-he-he)
Det är dom inte särskilt bortskämda med. Godnatt.

image75


                                                                                                           Det finns bratzz i Luleå också...

Kommentarer
Postat av: KtotheJ

nä, du skojar? finns de bratzz i lulääh?

2008-04-06 @ 10:36:28
URL: http://kajsajuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0