lördag

väldigt nice kväll igår. den startades med en jättegod middag. sen följde jag med
min mamma till sunderbyn och spanade in loppisen. där i vimlet stötte jag på
maja och en del av hennes familj. visiten var kort men intensiv så när jag kom hem
var jag ganska trött.

dock tvingade jenny mig att komma till henne. sen bjöd hon in kajsa också, båda
trodde vi var the only one... kvällen spenderades i jennys säng och det var mycket kul.
vi nötte skolkattan och pratade lite. "du har stora bröst!"

idag var jag barnvakt åt william vilket innebar att han kom och väckte mig för tidigt.
sen for han iväg till piteå med någon grupp som han är medlem i så då hade jag
huset för mig själv.

inte allt för länge, eftersom ida kom och hängde med mig ett tag. vi diskuterade...
ja. framtiden.

ikväll blir det middag och spakväll hos hanna! jag är taggad för det, kommer bli grymt mysigt.
imorgon barngympa..... (3 gånger kvar!!!)

Kommentarer
Postat av: ivar

framtiden, nu ljuger du!

2008-04-12 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0