choke

avslutning idag i barngympan, känns väldigt skönt. en hel sommar utan att behöva kliva upp
tidigt varje söndag. sen har jag varit ute och promenerat med kajsa också, känner mig väldigt
hurtig.

chillade med jenny hela kvällen igår, vet inte riktigt vad vi gjorde men det var ändå nice.
hon övernattade här sedan, lite obehagligt att vakna med hennes fötter i ansiktet men
annars gick det väl bra.

snart ska vi äta middag = palt = gott. sen vet jag inte vad jag ska göra, typ ladda inför skolan.


Kommentarer
Postat av: kajsa

alltså när de här inlägget publicerades skulle du alltså äta snart.. hm, nu två timmar senare sa du just på msn att du skulle käka...

2008-04-27 @ 18:39:30
URL: http://kajsajuto.blogg.se
Postat av: Anonym

dina fötter i mitt ansikte annars.......

2008-04-27 @ 19:56:05
Postat av: ivar

du tror att du typ .. är björxare;);) choke......(pinsamt c)

2008-04-27 @ 20:19:06
URL: http://ajverr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0