ale ale ale hey hey hey

yes, sitter och laddar inför innebandy jobb. cykelturen dit kommer bli härlig,
samt cykelturen hem. tiden däremellan vet jag inte riktigt.

skolan idag, vad säger vi? matte på morgonen, engelska nationella, lunch,
lunch igen, ios i 20 minuter, slut. den var helt okej.

mitt ordförråd som brukar vara så stort... idag har jag verkligen ingenting att
säga. tränade igår, sen duschade jag och kj i sportis. (då blir det jubel i delfinen)
kom hem, satte mig vid köksbordet, fick ett sms av jenny där det stod något i stil
med: om du är sugen på smör med macka så är du välkommen. jag for direkt!

gud vad kul att jobba ikväll! verkligen så taggad, längtar typ tills jag kommer dit
och får typ släpa jordsäckar eller något annat. YES!

Kommentarer
Postat av: hehe

jag tyckte ändå det
var rätt trevligt jobb. kallt, men trevligt... :)

2008-04-22 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0