your guardian angel

jag läste nyss min kommentar på  mitt förra inlägg där maja skrivit att det
heter blue keld det jag drack igår. så nu var det utrett i alla fall :) barngympa idag
råå, det gick bra. haha, barnen är så söta när dom är lite tröga och så.

sen nu på en liten stund ska jag fara på stan med mammsen, det enda som har
öppet är ju smedjan så det lär väl inte bli någon lång tur. ska kolla på en hood-
tröja vet jag i alla fall, vill ha en mönstrad med hög krage :) och imorgon är det
måndag vilket betyder GOOOODIS!!! som jag har längtat alltså, haha. så det blir
godishuset efter skolan, tänkte bara köpa litegrann...

image35image36image33image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0