slitet

så sliten som jag är nu har jag aldrig tidigare varit. kroppen känns så seg,
sömn har det väl inte blivit  alltför mycket av i helgen! fredagen blev verkligen
lyckad!! fast brasseriet var väl inte det roligaste jag gjort, långt ifrån. men men,
det fanns väl stunder där också antar jag. sen upp på lördagsmorgon för vi hade
match, så kul! not. fast vi vann så det var ju bra, tror dock inte på någon serieseger...

sen hem och laga mat med kajsa. vi fixade oss och sådär och kl 7 kom de andra
tjejeeerna. vi åt och åt och åt. och åt... ungefär alla mådde dåligt nån gång under
kvällen, haha. vi såg även a walk to remember också, eller jag såg inte som
vanligt... förvånade, verkligen. jag tror jag somnade i sängen nångång vid halv 3,
lagomt utmattad.

jaa, och så idag sov jag ut. inte. jag och jenny hade ju barngympa så det var

bara att kliva upp halv 9, pigg och glad... gympan gick i alla fall bra, det känns
som att det kommer bli bättre i år, föräldrarna verkade ganska posivitiva :)
sen har jag bara chillllat hela dagen! ätit goda rester, städat :(, ätit ostbricka
med jenny och kajsa och så.

och nu ska jag göra klart min LPL-läxa, som jag har fuskat lite med...
men det får gå.

tjejer, ni kan få mig på bra humör när som helst!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0