skratt och snö

jag tycker verkligen om lördagar :) vaknade i morse och trodde att jag skulle
till skolan, och blev glatt överraskad när jag insåg att jag var ledig.

fredagen igår då, vaknade och såg min nya mobil ligga i sin förpackning på
köksbänken! lite bajsigt att jag inte hann ladda in musik bara, for till skolan
till 08.15. var med på 1 & 1/2 lektion, tog bussen till kansliet. där väntade vi
på bussen som sedan tog oss upp till kiruna och snööö. matchen blev 0-0,
kändes lite surt att fara så långt och inte vinna. men hellre lika än förlust förstås.
sen blev vi bjudna på mat som vi åt i bussen för att komma hem så fort som
möjligt. blev rätt sent ändå, vi räknade ut att vi varit borta i 12 timmar.
varav åtta spenderades i bussen...

ja, kul var det i alla fall. jag, jenny, lisa, ellen och frida satt längst bak i nån
slags halvmåne. med ett bord i mitten. lyx eller vad? ;) precis som värsta
kändisarna! haha. bussresan hem var speciellt rolig, den sista timman iaf.

vi skrattade:

åt världens sämsta norgehistoria:
"varför föddes inte jesus i norge?"
"man kunde inte hitta tre vise män..."

åt synen av frida liggandes i gräset nedanför stegen som leder upp till hennes
rum medan hennes pappa frågar vad hon håller på med.

åt jennys 27 olika sätt hon hade sin scarf knuten runt huvudet.

åt fridas "stuga" som egentligen är ett tvåvåningshus på hennes gård

haha, osv.


Kommentarer
Postat av: kajsa

vad tycker du om våra kommentarer i ditt förra inlägg? är inte majas kommentar fin så säg:p

2007-09-01 @ 13:08:17
URL: http://kjuto.blogg.se
Postat av: kajsa

btw, den där jesushistorien kommer väl från ID1F eller? :p

2007-09-01 @ 13:13:28
URL: http://kjuto.blogg.se
Postat av: jesus

hahha, nog hadde vi kul allt:)

2007-09-01 @ 19:09:05
Postat av: carro till kajsa

dom var fett nice, har kommenterat tillbaka;) det var jenny som drog den så, haha.

2007-09-02 @ 02:35:46
Postat av: carro till jesus

hvem e du?

2007-09-02 @ 02:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0