you played cool

jag har börjat gilla att ha rubriker som verkligen inte passar in med texten!
det känns som skönt när vi i skolan just nu håller på med referat och sånt
där kul, då är det lite spännande att bryta trenden en aning och inte ha
någon röd tråd alls.

dagen har varit lugn, mitt enda irritationsmoment har varit ett gudomligt
snyggt bälte... sanna mina ord, det var verkligen så hemskt fult så det
går inte. imorgon går vi till halv 7, längtar redan!!! nästan 12 timmar i skolan,
det är vad jag kallar kul. har även matteprov och nkredovisning. låter som en
toppendag , eller vad säger ni? :D

ikväll har jag jobbat på riktigt bra, pluggat som en liten hest. jag är nöjd!
nu ska jag gå och lägga mig. kanske lyssna på lite musik.
puss på min söta sv-och engelska lärare. ira baeckström!

Kommentarer
Postat av: kajsa

trevligt! vissa slutar ju.. hmm när är de nu igen? juste, 13.40! och när var de vi börja nu igen då? jaaa, 12.20 så klart.

2007-10-01 @ 22:52:41
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0