you don't know me, and you don't even care

onsdagar tar verkligen på krafterna!! som sagt, hinner knappt andas mellan
skolan och innebandyträningen. så då är jag inte alltför pigg ute på planen.
men, sånt är livet. esv tar ju slut till jul, sköönt!

nu har jag tagit det lugnt, myst på och bara vilat.

näe, juste. det är ju inte lov än... har gjort klart referatet, skrivit ner bra saker
med olja, utvärderat grupparbetet om intelligenserna och mejlat alltihop
till mig själv. så imorgon ska det lämnas in! då har jag bara en rapport kvar
att skriva om astrid lindgren och en artikel på engelska. observera bara.

JAG LÄNGTAR TILL LOOOOOVET!!!! då ska jag bara göra saker som jag
tycker är kul, vara med mina fina vänner, sova, ha kul på kvällarna och vara
uppe sent! fett kul :D och träna förstås, har fått kajsas kort nu när inte hon
är hemma. jag tackar och buugar! så det ska jag nog utnyttja rätt bra, det
är ju så kul att inte bara träna innebandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0