plane

idag har inte varit min dag. eller förmiddagen flöt på utan bekymmer,
efter lunch (som förövrigt var skitäcklig) blev det värre. skolfotot blev
inte läckert alltså, just nu vill jag nästan inte att den ska komma ut.
sen var jag skithungrig!!!  har aldrig varit så hungrig. har säkert sagt
så förrut men nu tror jag faktiskt det var sant, det började nästan snurra. 

så jag och ida begav oss till kiosken som ligger i närheten av skolan,
riiiiktigt sugna på varsin macka. så när jag ska betala funkar inte kortet.
jaja, tänkte jag och tog för givet att jag hade för lite pengar. men sen
hittade jag mitt senaste kvitto, hade ca 70 kr kvar som inte gick att
använda. hallelujah!!

så föreställ er min lycka när jag kommer hem där vid kvart över 4 och
inser att jag är utelåst... satt på bron i en timme innan någon kom hem.
har aldrig varit så lycklig.

och nu sitter jag här och fryser. kan det vara biverkningar av utelåsningen
kanske? eller så håller jag på att bli sjuk, skulle inte förvåna mig det minsta.
särskilt inte nu när jag börjat längta till umeå! ska plugga lite ikväll, vi har
powerpoint-redovisning imorgon. och så ska jag se desperate :)
ha det så mysigt i höstmörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0