only hope

alltså jag stör mig verkligen på den där koden man måste skriva in för att man
ska kunna kommentera någon annans blogginlägg! som nyss till exempel
när jag kommenterat kjuto's blogg var jag tvungen att skriva in G5G5, min
enda fundering är varför?

har pluggat klart nu, eller inte klart men så mycket jag orkar. skulle ha
bearbetat min reseberättelse också hade jag planerat. men så när jag
skulle börja upptäckte jag att jag, jo precis, jag hade glömt den i skolan.
inte för att det är någon panik, men jag hade som tänkt ta pluggkväll ikväll
och göra bort allting samtidigt. men icket. fast jag tror jag överlever i alla fall.

sitter och längtar till kl 9 då det är desperate, har inte sett något alls den här
säsongen. vet inte varför, det har som bara blivit så. men ikväll smäller det :D

Kommentarer
Postat av: Blogg Crew

Vi har denna kod därför att det inte ska gå att spamma! Alltså så att reklam eller liknande inte ska spridas bland kommentarerna.

2007-10-16 @ 21:57:53
Postat av: kajsa

angående din kommentar i mitt inlägg "karl fabricius

2007-10-16 @ 22:00:02
URL: http://kjuto.blogg.se
Postat av: kajsa

tydligen så kom inte hela mitt inlägg med där uppe, men orkar inte skriva om de :p

2007-10-17 @ 21:24:41
URL: http://kjuto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0